söndag 4 januari 2009

WHEN-DID-YOU-STOP-BEING-YOU

Åh vad alla bloggare visar året genom bilder. Jag orkar inte, mitt 2008 var upp och ner som en berg och dalbana. Ångesten kom och gick, ibland timme till timme, ibland dag till dag. I vissa fall vecka till vecka. Fast under hösten mådde jag såg dåligt att jag ibland låg och grät av ångest, vilket aldrig förr har hänt. Så jag antar att 2008 varit det värsta ångeståret i hela mitt 16 åriga liv. Men det har inte bara varit dåligt! 2008 var på många sätt bättre än 2007. Många fina människor har kommit in i mitt liv och jag har inte mist speciellt många. Så jag antar att 2008 varit ett år på gott och på ont, precis som 2007, 2006 och alla andra år.
Jag har förresten glömt bort att berätta att jag och Marielle ska se Timo Räisänen i mars. Det ska bli skoj, Marielle är sjukt pepp.
Imorgon ska jag nog umgås med min kära kompis Jennifer, we're heding for Malmö. Jag ska äntligen lyckas ta mig in på myrorna och slita med Jennifer till Taboo (inte för att hon inte vill). HEHE. Sån är jag! Nu skulle det inte sitta fel med ett rör Pringels, för jag ska kolla på Sex And the City filmen och sakna min pojkvän. Puss!

Inga kommentarer: