måndag 12 januari 2009


Haha, härlig bild på Elli!
Fyfan vad tiden går långsamt idag. Jag avslutar snart en lektion som pågått sen 9.40 och jag har lämnat klassrummet en gång. Jag har jättemycket att göra tills på onsdag, men jag orkar inte ta tag i det i skolan. Jag kommer sitta hela kvällen och skriva dödsrunor, recessioner och artiklar. Dessutom har jag och Eugen redan hunnit bråka lite med Daniela idag. Deadlinen är tills på onsdag, för alla. Men Daniela har fått för sig att hon inte behöver skriva sin bokrecession, för hon "hinner inte läsa ut den". Nej, vi andra har också ett liv, vi vill inte heller sitta hemma och läsa 1800-tals böcker. Men vi måste göra det, för det är ett grupparbete och vi vill inte förstöra för resten av gruppen.
Förövrigt är jag sjuk. Ont i magen, ont i halsen, ont i huvudet och ont lite överallt. Puss på det.

Inga kommentarer: