söndag 11 januari 2009

090109-110109

Okej, en helg uppdatering.
Spenderad hos Folke i skogen! I fredags försökte vi kollade på Titanic (jag fick äntligen min vilja igenom). Men ingen av oss orkade, så vi somnade efter 10 minuter.
På lördagen vaknade jag av en puss! Vi åt frukost, låg i sängen, kollade på film, var ute och gick (med roliga strumpor och skor!), åt, spelade spel, åt bacon, kollade på Scream, mös lite och åt slutligen den sista måltiden klockan 4 på morgonen; mackor!
Imorse läste jag Alice i underlandet och Folke sov. Sedan åt vi halva mackor och tramsade oss lite.
Fasen vad jag hatar att skriva uppdateringar, det låter ganska tråkigt när jag sammanfattar det. Men det var det inte!
Men nu är jag hemma, kollar på A Lot Like Love, har ett rör Pringels i väskan (BOOOYYHAA!) och tänker väldigt mycket på min fina pojkvän! Puss på det.

Inga kommentarer: