torsdag 22 januari 2009

FOLKE-SÄGER-ATT-JAG-ÄR-KONSTIG


Rökning är en social grej. Jag röker inte, men nästan alla mina kompisar gör. Tycker att dom ska fortsätta med det, så att jag kan fortsätta vara social när dom tvingar med mig ut!
Idag har jag haft studiedag. Det har jag firat med Kärlekens Språk (skratta inte!), Linas kvällsbok och Shrek 3. Sedan gav jag mig på att baka kladdkaka också. Det gick inte speciellt bra kan jag säga! Jag la in den i frysen för att den skulle stelna lite snabbare, men istället rann allt smöret över till ena sidan. Så på den vänstra sidan var den helt grynig och fettig och på den högra sidan var den helt stel och gick inte att äta.
Kan inte ens baka en jävla kladdkaka! Jag är verkligen hopplös i köket. Men det är tur att min älskade pojkvän kommer hit imorgon, så slipper jag röra en spis på hela helgen! WOOH!

Inga kommentarer: