fredag 23 januari 2009

ETT-TIDSFÖRDRIV-ATT-DÖ-FÖR

Fadderinan faddera, doppa Snuddas i choklad, lalalalaa.

10 minuter kvar tills jag ska bege mig mot busstationen. Vi ska ha en lektion idag, historia a. Det enda vi ska göra är att jobba med lite uppgifter - något vi lika bra kunnat göra hemma. Men, nu ska vi sitta i skolan tills klockan prickar 12, sen får vi sluta för denna veckan! Snajsigt må jag säga.
När jag kommer hem ska jag hitta ett trevligt tidsfördriv, hade tänkt glo lite på Twilight! Hihi, fin film och fina vampyrer. Puss!

Update: Klockan är nu 10.51 och jag sitter i skolan. Jag känner mig lite lagom nöjd för att jag fick Eugen att koppla min iPod till högtalarsystemet så nu sitter vi här och lyssnar på min underbara musik. Nästan hela klassen. Fanns några som ansåg att dagen var ganska meningslös, vilket jag fullständigt håller med om! Jag gör ingenting, sitter inne på coolaspel.se och spelar skumma spel. Tror jag ska tvinga Eugen att lära mig delfinspelet nu. Sad but true. IKVÄLL KOMMER FOLKIS! :D

Inga kommentarer: