torsdag 25 december 2008

WHATS-MY-AGE-AGAIN?

Sammanfattning år 2008
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ehm, jag var på festival? Emmaboda och Way Out West! Jag slutade även grundskola och började på gymnasiet! HEHE.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Om jag hade några var jag kass på att komma ihåg dem.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, tack gode gud för det.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, fast året är ju inte slut än.
5. Vilka länder besökte du? Danmark och USA tror jag.
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? Jajo...
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 22/3-08, 23/6-08, 8/8-08 och 31/7-08
8. Vad var din största framgång 2008? Min största framgång var nog att jag lyckades kamma hem 5 mvg i slutbetyg i 9an. Har säkert fler framgångar, men jag minns inte riktigt.
9. Största misstaget? Att släppa kontakten med alla från min gamla skola.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, lite för mycket.
11. Bästa köpet? Den var svår! Mitt rosa hår tror jag.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Haha, hår och kläder!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Emmaboda!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? Du E La Go - Kapten Röd, väldigt många Håkan Hellström låtar och Slagsmålsklubben.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag vet faktiskt inte. Det har gått väldigt mycket upp och ner, mer än vanligt. Minns inte så jättemycket av sista terminen av 9an, vi flummade mest runt. Denna terminen har varit helt underbar, men samtidigt ett jävla helvete.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Försökt behålla kontakt med gamla kompisar som sagt..
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Varit en sån bitch!
18. Hur tillbringade du julen? Med pappa, Anna, Emma, Richard, Mia och Mias släkt.
19. Blev du kär i år? Ja!!!!
20. Hur många one night stands? Haha, nada!
21. Favoritprogram på TV? One Tree Hill, Scrubs, Gossip Girl och Dirty Sexy Money.
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Mjaa, jag tror faktiskt inte det.
23. Bästa boken du läste i år? Har inte läst så mycket iår! Men det får nog bli Den Andra Systern Boleyn.
24. Största musikaliska upptäckten? Kapten Röd!
25. Något du önskade dig och fick? Om det är i julklapp, så var det Kent boxen och fjällräven ryggsäck. Överhuvudtaget, så blir det nog världens bästaste kille! Hihi.
26. Något du önskade dig men inte fick? LP spelare!
27. Årets bästa film? Mamma mia!
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? JAG MINNS INTE!
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jag tror jag skulle mått bra av att ha en gitarr. Därför ska jag köpa en!
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? HAHA. Okej, först var jag någon form av emo, sedan gick det över till popare. På sommaren körde jag på skejtarstilen sedan blev jag rosahårig. Nu vet jag inte riktigt vad jag är, men jag inspireras en del av Femme Fatale och liknande.
31. Vad fick dig att må bra? Folke och Johanna!
32. Vilken kändis var du mest sugen på? Henrik Berggren, as always!
33. Vem saknade du? Saknade Wici en hel del. Fick inte träffa henne så mycket.
34. De bästa nya människorna du träffade? Folke!

Inga kommentarer: