tisdag 2 december 2008

DEN-SOM-50-ÖRE-HAR-FÅR-FÖLJA-MED-PÅ-FÄRDEN

Okej, detta blir mitt sista inlägg för inatt. Tog nyss en sömntablett, eller två, så förhoppningsvis kommer jag att somna inom en halvtimme! Piller är bra.

På dagarna häller jag i mig kaffe för att orka och på nätterna knaprar jag piller för att somna. När ska det här sluta.
Nej, fan vad jag klagar. Jag är glad atm. Så. Glad glad glad.
Fast min ursäkt är att klockan är halv 2 på natten. Då är ingen glad när man vet att man ska upp om 6 timmar. Wiooowioowiooo.
Jag har förresten pengar på mitt konto! Antingen är jag smart och handlar julklappar för det lilla som finns där, eller så är jag snäll mot mig själv och handlar kläder och kaffe. Vi får se hur psyket mår imorgon. Jag kanske behöver en ny kjol. Vem vet.

Har även upptäckt att jag kanske inte behöver åka ifrån Folke på söndag. Tralala, den eviga söndags ångesten blir som bortblåst! Jag åker istället hem på måndag morgon! Det låter finnemang. Kanske ska meddela Folke om det också. Jaja, sånt märker han, han lär i alla fall märka det om jag fortfarande är kvar när han ska sova. Eller något. Hahahaha. Nej, nu börjar ögonen äntligen falla ihop. Tjingeling!

Inga kommentarer: