tisdag 9 december 2008

BABY-IM-YOURS-UNTIL-THE-STARS-FALL-FROM-THE-SKY

Här sitter jag, lyssnar på Arctic Monkeys, äter popcorn och känner mig väldigt chill. Dagen har varit värdelös. Men, sen åkte jag iväg och köpte mig en ny säng och nu känns det lite bättre. Laddar hem en massa musik, till och med Muse. Helt sjukt.
Har slängt en hel sopsäck med kläder idag, känns tomt!
Men, här sitter jag alltså nu, 13 cm högre upp och kan glo rakt på mig själv i spegeln mittemot. Jag har dessutom mina favorit strumpor på mig, så bättre blir det inte! Hihi. Och till helgen ska jag till Växjö, lussevaka på SF med Wican! Sedan helgen efter det är det Växjö igen som gäller, julfirande med släkten. Och träffa Folke på ett eller annat sätt. Sen är det jul! Men innan lovet kan börja ska jag göra omprov i matte. Inte kul! Menmen, nu ska jag snoka rätt på lite julmust. Puss!

Inga kommentarer: