måndag 1 december 2008

ARE-WE-HUMAN-OR-ARE-WE-DANCERS

Bestämde mig för att rimma. Det har jag inte blivit bättre på med åren kan jag säga.

Snart är det jul
Och jag har en massa kul
Dock är alla min pengar slut
Och det är lite akut
För julklappar måste köpas
Till alla fina människor jag mötas(HAHA existerar det ordet?)

Idag firas min systers födelsedag igen
Eftersom mina föräldrar är skilda men
Inte gör det hennes något alls
Hon dansar bara en lycklig vals

Jag vet att jag är sjukt kass på rimm
Ni skulle bara höra min
Poesi från fjärde klass
Den var jävligt kass!

Men jag vill att ni ska veta
Att alla min vänner är heta
Och till helgen åker jag
Till min pojkvän ett litet tag

Helgen efter det är det lucia
Och det i växjö jag kanske ska fi(r)a
Men som sagt, snart är det jul
Jag hoppas att ni alla har kul!

Inga kommentarer: