måndag 5 december 2011

a bullet in your head

Idag vaknade jag helt klar i huvud, vilket är första gången sen Smokey Mts där jag glömde mitt kvalsterskydd. För igår var jag så jävla duktig att jag tvättade mitt duntäcke och mina kuddar. Fick sedan torktumla allting i intervaller för att jag inte äger någon tennisboll. Så det var bara en massa flängande fram och tillbaka mellan mitt liv och en torktumlare. Okej, inte så illa kanske.
Nä, så nu mådde min kropp bra.
Imorgon ska jag passa hunden, tänkte även gå runt och visa rumpan för halva Åkarp. Nehej, där skojade jag. På onsdag är Fridas sista dag hemma på ett bra tag, så hon tyckte att vi skulle gå och hälsa på Gabbi på hennes lunch. Sen ska vi hem till Eva och fika, fast det vet nog inte Eva..
På torsdag får jag reda på hurvida det blir med skola i vår eller inte, vilket kan vara himla trevligt att veta. På fredag kommer mammsen hem! På lördag ska jag på en hemlig aktivetet och på kvällen ska jag troligtvis ut med gamla klassen, om inte annars åker jag till Växjö. På söndag är jag definitivt i Växjö. Oooohhhhh V town how I missed you. Haha.
Luddig i huvudet, har lyssnat på Rise against the machine och ätit ost.

Inga kommentarer: