onsdag 28 december 2011

the ace of spades

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Summering av Prag:
Antal gånger jag grät - 1 (julmarknaden på Old Town Square hade en liten bur med typ fem åsnor som alla klappade, drog i och matade med typ fiskmat)
Antal gånger jag klöktes - 2 (i den gamla synagogan vid Jewish Cemetery står namnet på alla judar från Tjeckien som dog under WWII och då blev jag så ledsen att jag började klökas. Andra gången var när jag på skoj stod och provade ryssmössor och mannen kom fram och sa "reeeaaaal foxfuuur, very nice, fox very smooth!!!")
Antal prostituerade jag såg - 0<100? (enligt mig var dom ju det, men jag vet inte om dom själva ansåg sig vara det)
Antal alkoholenheter jag fick i mig - 27
Antal gånger min syster sa "merry christmas" till en jude - 1
Antal nyårsklänningar kirrade - 1 (mycket bra)

Inga kommentarer: