torsdag 12 maj 2011

söt_tjej2005

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Hah, hittade två jättesöta bilder på mig själv som 13 åring.
Utöver detta faktum är vi typ lediga idag. Jag vaknade för typ två timmar sedan och har sedan dess suttit med min projektrapport till mitt PA som ska vara inne imorgon. Annars då? Joooo, sitter med tandkräm i hela huvudet. Alltså, jag har inte haft problemhud sen de där bilderna togs. Typ. När jag gick i 6an till 7an hade jag jätte knottrig panna typ, det var inte finnar utan med kvisslor och ibland någon finne, men sen försvann det mirakulöst nog av sig själv. De senaste två veckorna dock, har jag drabbats av en stor finne varje dag typ. Mestadels i pannan, OCH JAG VET INTE VAD JAG SKA GÖRA AV MIG SJÄLV!!! Jag får damp. Så nu har jag tandkräm på dom. Har ingen aning om det hjälper, men det kan ju icke skada.
Om två timmar svänger Marianne förbi med sin lilla bil och plockar upp mig. Älskar kompisar som har körkort alltså. Hehe.

En annan skum grej BTW. Om man kollar på bilderna jag tog på mig själv när jag var fjortis har jag döpt dom till typ "LiiIiIiiinnNnNnNZaaaann :P" (mmm...) eller bara en jävla massa smilysar. När jag var emo hade verkligen ALLA bilder olika låttitlar. Nu döper jag dom till vad jag typ sysslar med. Om jag tar en bild och sedan dricker kaffe när jag fixar med den så döper jag den till det. Eller om jag har en ny kjol så heter bilden "nykjol". Jajo, jag är så sjukt spännande!

Inga kommentarer: