torsdag 26 maj 2011

lista!

Image and video hosting by TinyPic
Namn: Linn
Piercingar: Labret (läppen), två i varje öra och har en som kommer och går i naveln, men jag gillar inte den.
Tatueringar: Lotusblomma på handleden.
Längd: 167 cm.
Skostorlek: 39!
Hårfärg: Brunt, fast det är färgat. Vet inte riktigt vad jag har för hårfärg under, kanske ljusbrunt.
Fräknar: Ja, speciellt över näsan.
Motto: Att mitt glas alltid är halvfullt! Eller något.
Kär? Nepp.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Oftast, men jag vet inte vart.
Vilket schampo använder du? Bed Head.
Vad är du rädd för? Ibland när det blåser för mycket blir jag rädd och ibland blir jag rädd för att förlora kontrollen.
Gillar du berg- och dalbanor? Haha ja, fast hjärtat hoppar ur bröstet precis innan.

Image and video hosting by TinyPic
-SENASTE -
Filmen du hyrde? Parfymen, usch.
Filmen du köpte? Marie Antoinette på Hemmakväll i Växjö för 10 kr, hehe.
Låten du hörde: Snälla bli min - Veronica Maggio.
Låten du laddade ner? Det var flera år sedan, så jag minns inte.
Personen du ringde? Mamma.
Personen som ringde dig? Katta!
TV-program du såg? Big Brother, haha.
Person du tänkte på? Nicole K.

Image and video hosting by TinyPic
- FAVORIT -
Låt: Just nu lyssnar jag mest på One may die so lonley - JayMay.
Sak att göra: Dansa! Alltid.
Sport: Hatar att sporta. Kan vara kul att glo på hockey eller konståkning.
Kläder: Alltid kjolar och klännigar.
Film: Mest just nu: Lost in Translation.
Bil: Vill ha en Beetle!!!!
Serie: Jättemånga!!! Ska rabbla upp alla: Gossip Girl, One Tree Hill, Sex and the City, Mad Men, Skins, Glee, Cougar Town, How I Met Your Mother, 2.5 men, Friends, True Blood, Morden i Midsumer, Beverly Hills, Förhäxad, Weeds, Scrubs, Game of Thrones.. Ja.

Inga kommentarer: