tisdag 25 januari 2011

Dag 19 – Detta ångrar jag

Nej, man ska inte gå runt och ångra saker i sitt liv, då mår man bara dåligt. Men det är klart som fan att jag ångrar grejer. Jag ångrar att jag var så upptagen med att vara kär när vi var i USA senast. Jag satt mest inne på hotellrum och var sur. Jag ångrar att jag köpte de där fula leggingsen som är ljusblå med blommor, för de ser ut som pjamasbyxor. Jag ångrar att jag klippte banden med alla i Arlöv så snabbt som jag gjorde, för nu har jag knappt någon kvar därifrån och jag ångrar även att jag gjorde samma sak med alla från Åkarp, för nu har jag ingen att umgås med här hemma.
Men jag har inga "what if" saker som jag ångrar. Allting jag har velat göra har jag gjort och det jag inte velat göra har jag struntat i. Jag har tagit de chanser jag har tilldelats och jag har kämpat för saker jag velat ha. Så, sakerna jag ångrar skulle nog inte göra världens största skillnad. Fast vem vet, det kanske hade ändrat hela mitt liv. Faktiskt, så gillar jag mitt liv.

Inga kommentarer: