fredag 21 januari 2011

Dag 16 – Första kyssen

Är jag den enda som inte minns min första kyss? Det handlar inte om att jag var full eller något sånt, men det där första-kyssen-moment som ska hända i ens liv har hänt mig flera gånger och jag vet inte vilken som var den första. Sen vet jag inte riktigt om man kan räkna att jag och min bästis på dagis ville veta hur det kändes när man rörde vid varandras tungor med sin egen tunga. Vi stod alltså med armarna på ryggen och sträckte ut våra tungor och typ slickade på varandra. Ja, man var ju lite störd när man var liten.
När jag gick på lågstadiet brukade vi leka ryska posten eller sanning eller konka på rasterna, så det var en himla mycket pussandes, långtradare och allt var det var hela tiden.
Fast sen var inte mitt riktiga "strul" (akaaaaa hångel) förrän sommarlovet till 7an. Det minns jag som riktigt dåligt och jag minns att jag låg och tänkte på guldfiskar hela tiden. Eh, ja.
(Fast det gör jag inte längre)

Inga kommentarer: