söndag 16 januari 2011

Dag 13 – En vanlig dag hemma hos mig

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jag kliver alltid upp ganska jättesent om dagarna, och kliver jag upp tidigt är jag jätteseg och håller på med en det ena en det andra i typ två timmar utan att egentligen göra något vettigt (detta stämmer även in på ifall jag vaknar klockan 2 på eftermiddagen). Har jag ingenting att göra brukar jag kolla på serier som ligger på en server som är kopplade till en mac som är kopplad till TVn, och detta kan jag göra i typ flera timmar. Tills det är dags att gå och lägga sig igen. Dom dagarna är ganska tråkiga, men ibland behövs dom.
Idag har jag tex stigit upp (halv 12) sen åkte vi till IKEA och handlade lite småsaker. Sen när vi kom hem rensade mamma min garderob medan jag satt och sa spara&slänga. Efter detta dammsög mamma mitt rum och sedan satte vi upp fjärilar över min vägg (evighetsprojektet nummer 1) och bytte lakan i sängen. Sen spelade jag Sims och blev förtvivlad över att alla dog hela tiden?
Jag kanske ska tillägga att min moder inte varit med och städat på mitt rum sen jag var typ 10 år gammal, men hon var trött på att det såg stökigt ut även när det var städat att hon tog tag i det. Be my guest sa jag. Fast hon brukar byta sängkläder, vilket är mycket trevligt.
Fast jag är ganska säker på att det inte finns "vanliga" dagar hemma hos mig, för jag tycker i alla fall att alla mina dagar ser olika ut, så det var ju bara en dum fråga.
På bilderna är det Bus och jag och min fina fjärilsvägg!

Inga kommentarer: