lördag 15 januari 2011

Dag 12 – 10 saker du inte vet om mig

1. Ibland sätter jag mig i badkaret med kläder på, utan vatten. Mest bara för att jag får vara ifred då.
2. När jag var typ 10 år gammal hade pappa köpt souvenirer till oss på något sånt där amerikanskt naturreservat i form av gosedjurs krokodiler. Jag döpte min till Viktor Krokodil och den har faktiskt varit mer betydelsefull i mitt liv än jag kunde ana.
3. Jag älskar fula tröjor. Dom är alltid skönast!
4. Jag tycker det är spännande att köpa hygienprodukter, typ schampo, balsam, deodorant, tandborste... Det finns så mycket att välja på att jag ibland blir helt till mig.
5. Ibland när jag dansar går jag in i ett maniskt tillstånd.
6. Jag söker alltid efter en förändring, för jag orkar inte annars.
7. Jag har alltid älskat fantasy och magiska saker.
8. Jag har inte gått utan nagellack i mer än en dag i över tre år.
9. Jag är mer rädd för döden än för livet.
10. Jag älskar blommiga kläder.

Inga kommentarer: