torsdag 13 januari 2011

Dag 10 – Bloggfavoriter

Jag läser mina vänners bloggar och de flesta är länkade i sidan av min blogg. Sen läser jag gossips, Kenzas(ibland), Carolina Gynning, Niotillfem, Audrey Kitching och Signe Siemsen, det är de enda "stora" bloggarna jag läser(läste Jackie Ferms innan det sket sig).
Sen läser jag RosaFiona, Buffalo Parade, En 60-tals blogg, L'amour et la violence, loïs och pandasoppa!

Mina vänners texter läser jag nästan alltid, men i stort sett alla andra bloggar jag följer tittar jag bara på bilderna eller läser någon bildtext. Förutom Niotillfem och Carolina Gynning, mest för att Sandra Beijer skriver så otroligt bra och för att Gynning är helt galen.
Sen finns det bloggar jag följer mer stundtals och inget alls ibland, men dessa läser jag nästan varje dag.

Inga kommentarer: