onsdag 5 januari 2011

be my lover, wannabe my lover?

Btw, usch jag hade en sån hemskt natt. Vaknade halv 6 av magkatarr, AJ. Smärtan gjorde mig blind, äntligen förstår jag detta uttryck, då jag svimmade i köket när jag värmde en vetekudde. Mamma gav mig tabletter, jag grät, gnydde, rullade runt. Mamma hjälpte mig in i mitt rum, men med handen full av kräk fick jag kasta mig över toalettstolen. Fick panik över att jag insåg att jag precis hade kräkt upp tabletterna. La mig i Annas säng och försökte sova. Somnade där, men vaknade varje gång smärtan satte igång igen. Det var nog det konstigaste, för varje gång jag inte hade ont frös jag så jag hackade tänder, men såfort magen började smärta började jag svettas som jag vet inte vad. Kroppen är himla konstig.
Men sen träffade jag Alice inne i stan och efter det gick jag på restaurang med familjen + familjen Hallin, sen såg vi Spamalot. Asbra!
Chip!

Inga kommentarer: