onsdag 29 juli 2009

mando diao - if i don't live today i might be here tomorrow

  • Lyssnar på P3 svea
  • Orkar inte följa med till DK idag med Kajsa och Julia. Ölen är för dyr där.
  • Mitt rum är varmt
  • Mina converse är tydligen ett bevis på att jag alltid sitter i skräddarställning
  • Jag saknar Wictorijah
  • Jag åker till Gotland halv 2 på söndag natt
  • Malmöfestivalen kommer vara en enda stor dimma detta året
  • Jag färgar snart håret rosa
  • Jag har ätit 5 nektariner idag
  • Och druckit ett glas Oboy
  • Jag ska umgås med Marianne imorgon
  • Jag ska även stryka imorgon
  • Jag ska äta oxfilé ikväll.
  • Jag vill vara på Emmabodafestivalen med mina kompisar.
  • Men vet ni, jag är inte där.
  • Jag missar Name The Pet imorgon
  • Resten av artisterna kommer till MF
Nu orkar jag inte mer.

Inga kommentarer: