måndag 20 juli 2009

the academy is... - about a girl

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Första bilden är från lookbook och den andra bilden är Name The Pet.
Idag har jag övningskört ganska mycket. Fick motorstopp i en rondell, haha. Men jag klarade mig galant. Sen har det åskat och regnat. Och det gör det fortfarande. Och jag lyssnar på Nine Inch Nails och igår såg jag Walk The Line. Sjukt jävla bra film, dock såg jag parodin, Walk Hard, innan jag såg orginalet, vilket var korkat. Haha, men jag älskade den i alla fall.
Imorgon ska jag till min sommarstuga som ligger inne i skogen strax utanför Gränna. Sen kommer min ena kusin och min faster och farbror. Det blir mys. Pappa och jag ska spela minigolf imorgon, muhahaha (och eftersom stugan då ligger mitt ute i skogen och jag inte har mobilt bredband, så är det självklart att jag inte kommer skriva något på några dagar ifall jag inte uppdaterar något mer ikväll).

Inga kommentarer: