torsdag 16 juli 2009

i don't care if monday's blue

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jag veeeeeeet, alla bilder är svart och vita. Men jag har en sån period just nu. Jag är en såndär periodare.
Det var kul att träffa Valle idag. Hennes lillasyster växer snabbare än mig. Om det nu inte vore för att jag har slutat växa. Men ändå. Hur gullig som helst i alla fall! Och kunde det ha varit lite varmare? Helst av allt ville man slita av sig kläderna och gå runt naken. Imorgon tror jag inte att det ska bli lika varmt, för då ska jag till stan och köpa mig en julegran tillsammans med Sean. Näee, inte riktigt, men till stan ska jag. Och spendera money. Men Valle. Och Kalle, som har en balle. Hahaha, nä.
Nu är jag så hungrig att jag avlider. Har ätit några pommes och äckligt godis från Araben idag. That's about it. Tror att det finns guacamole i kylen. HOHO.

Inga kommentarer: