söndag 12 juli 2009

drew barrymore for elle

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
HEM LJUVA HEM! Har fixat i rummet, kissat ungefär tiotusen gånger, pratat i telefon och bäst av allt - inte sett en enda spindel. Jag är lite överspeedad på Hustler energidricka, har snart druckit 1½ liter. Det kanske är oklokt av mig. Imorgon ska jag övningsköra, alltså på riktigt. Körlektion och allt mög. Det ska inte bli kul, för jag får inte ta allergimedicin för anthistamin gör mig dåsig. Det är skitjobbigt med dom satans tabletterna, för man får bara ta en per dygn och jag snorar på kvällarna också. Kanske är kvalster allergiker också.
ÄLSKA BILDER PÅ DREW BARRYMORE I ELLE NR 7! Kan inte sluta titta på dom. Eller så är det bara ögonen som inte vill sluta titta, för när jag väl fäst blicken någonstans så tar det flera minuter innan jag lyckas fästa den igen. Dumma energidricka.
Katten sitter på golvet och undrar om hon borde hoppa upp i sängen eller inte. Det är frågan. Hmm, hon valde visst att lämna mig. Oh just det! På torsdag ska vi till sommarstugan i Gränna. Det är ett fasligt flängande må jag säga. Alice hänger med, och jag är lycklig över att en viss person bestämmer sig för att jobbet går före sommarstugan (som inte ens tillhör den personen, MOHAHAHA). Kom dock på en sorglig sak: jag är inte hemma när Aqua spelar på Tivoli. Blev verkligen sad när jag kom på det. Fast jaja. Nu ska jag försöka töja. PUSS PÅ GUMPEN

2 kommentarer:

marielle sa...

Mycket fina bilder :)

linn sa...

ja, dom är sjukt fina.