söndag 4 januari 2009

WE-ARE-GOOD-FRIENDS-ONLY-WITH-CRIMINALES

Hjälp, i år blir många av mina kompisar myndiga. De räknas som vuxna enligt svensk lag och jag kan lova att ingen av dem är det. Känns som att släppa ut brottslingar som kommer göra om samma brott igen från fängelset. Sad but true.

Imorgon bär det av till Obs, för jag ska hitta en förbannad lång kofta. Hittade en på Bikbok som jag hoppas finns kvar (om inte annat i Bikboks sortiment på Obs), annars lär jag blir skitsur. Och jag måste säga att H&M's hemsida är deprimerande som satan och det stör mig ganska mycket att det kostar så mycket som det gör att beställa grejer från USA. Men, jag ska beställa lite grejer från Urban Outfitters när jag får råd och när jag har köpt allt annat jag ska köpa. Dock tycker jag att Victoria's Secret ska öppna butik någonstans här i Europa så att jag slipper tullavgiften. Det samma gäller Hot Topic! Nu sker alla mina inköp via Pappsen, och jag vet inte riktigt hur han skulle känna inför att gå in på Victoria's Secret och köpa något sånt här till sin dotter? Stackars Pappa, det blir men för livet där! Dock vore det lite rätt åt honom, men han skulle aldrig sluta reta mig för det. Aja, snart är jag också fri, vit och myndig och kan göra vad fan jag vill! Kreditkort, here I come!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Victoria secret finns väl i London och det ligger i Europa :O??

linn sa...

Nej, det gör ju inte det :( Victoria's Secret affärer finns bara i USA..