söndag 25 januari 2009

SIMPLE-SIMPLE-SIMPLE-LIKE-IT-SHOULD-BE

Nu är helgen slut, vilket innebär att jag borde plugga till mitt Mediekunskaps prov imorgon. Men allra mest innebär det att Folke har åkt hem och att jag inatt får sova ensam. Det är alltid skönt att ha hela sängen för sig själv, men det är ganska ensamt. Det är skönt att känna någons värme och kunna hålla om någon när man blir rädd (vilket jag blir varje natt). Men allra, allra bäst är det att vakna av en puss och världens mysigaste kram. Bara av Folke då, inte en mamma-puss eller en pappa-kram. Det ska vara en Folke-puss och en Folke-kram.
(Jag kollar förresten på Scrubs samtidigt som jag skriver, så jag flamsar lite när jag skriver)
Men jag har haft jättekonstigt humör hela helgen, det har verkligen gått upp och ner, upp och ner. Ibland har jag nästan inte känt igen mig själv, har öppnat munnen flera gånger men glömt vad jag skulle säga, eller kommit på att det var en väldigt idiotisk sak att säga.

I lördags var vi inne i Malmö, visade Folke en modell butik som ligger mellan Värnhem och Schougens bro. Han blev superglad! Haha, kändes som att vi var där i 2 timmar, men det var bara 40 minuter. Sen gick vi till H&M och jag hittade skorna jag velat ha, i alla fall i en vecka! Haha, så jag var jätteglad, så vi var båda ganska glada. Folke hade köpt en flygplans modell och jag mina skor.
Nu känner jag att jag flamsar som satan. Pussssssss

Inga kommentarer: