tisdag 27 januari 2009

MEN-KOM-IGEN-DÅ-LENA-HÅKAN-SJUNGER-OM-DIG-GÅNG-PÅ-GÅNG


Min dag är så seg som den kan bli. Först matte i ca 2 timmar, lunch, svenska i 2½ timme och sist mentorstid i 40 minuter. Förhoppningsvis skippar vi det sista.
Jag lyssnar på Håkan och längtar ganska mycket till sommaren. Den kan bli himla fin i år.
När jag kommer hem ska jag försöka vara lite kreativ, känner att jag håller på att överdosera sömn just nu (hur man nu kan göra det), så jag måste göra av lite energi. Dessutom har jag inte gjort något vettigt kreativt på ett tag, och det brukar jag behöva göra av med.
Inatt drömde jag som vanligt en störd dröm. Det var jag, Folke och några av mina kompisar. Vi var i skogen, det var skymning, regnade och det var förövrigt en ganska fin kväll. Dock var vi älvor som dansade runt, runt, skrattade och sjöng Rytmen Av En Regnig Natt - Millans Mirakel.
Som sagt, jag måste börja göra av med min kreativitet på något sätt!

Inga kommentarer: