söndag 18 januari 2009

HYSTERIA-MUSE


Veckans kommentar
"Linn, du är ganska sexuell av dig va? Eller alltså, om man frågar mig så är du ju det! Supersexuell alltså..." - Viktor Ekström
Jag är inte konstigare än någon annan. Men Hysteria - Muse får mig bara att tänka på sex.

Helgen fick en otrippad vändning igår, då Wici dök upp på min dörrtröskel. Spenderade kvällen i Malmö och kom hem runt 2 inatt. Idag har jag träffat min kära kompis Johanna och vi ska på bio snart. Trevligt trevligt.
Veckan som kommer är hyfsat jobbig. Längtar till helgen! Hihi.

Update, 21.12: Var och såg Twilight med Johanna. Jag hade lovat mig själv att inte falla för den filmen, men den var helt underbart fin. Inga satans Hollywood story, det var liksom två kyssar i hela filmen (rekooooooooord). Fan alltså, men jag rekommenderar den!

Inga kommentarer: