onsdag 7 januari 2009

HELP-I-NEED-SOMEBODY-HELP-NOT-JUST-ANYBODY


Död åt miljöministrar som tjatar om att världen håller på att bli varmare. Det är så kallt att jag är rädd för att få istappar i näsan!
Skolan började idag, lite halv segt, men hyfsat okej! Jag och Katta drog till ungdomsmottagningen för att Katta skulle beställa tid för p-piller och jag behövde fler kondomer. Det slutade med att båda blev upp skrivna på en pimm-tid imorgon. Alltså, vi sitter ett ex antal ungdomar och diskuterar preventivmedel och sedan får man gå in och boka en tid för att själv få receptet på p-piller eller liknande.
Sedan bar det av mot Myrorna! Där var segt och dyrare än jag trodde, så vi fick vidare till Afrodites Under. Mogna som jag och Katta är, så stod vi och klämde på dildos och hade jättekul. Jag kommer aldrig mer kunna se ett bi, en kanin eller en fjäril (definitivt inte den där pokémon fjärilen!) utan att tänka på antingen dildos eller vibrator!
Sedan satte vi oss på sofforna utanför Barrista med Kattas kompis Franco och hans kompis och fikade i någon timme. När jag skulle hem kunde jag först inte stå, för känseln var ganska borta från mina fötter. Aldrig mer tygskor i minusgrader! Imorgon är det Buttericks som gäller för hela slanten och varma skor!

Inga kommentarer: