onsdag 17 december 2008

WE-ALL-LIVE-IN-A-YELLOW-SUBMARINE


Idag har Linnsan varit effektiv, jajamensan! Nu har jag en julklapp kvar att handla, till pappa. Och jag vet vad jag ska köpa till honom, så det lär inte bli speciellt jobbigt.
Imorgon är sitta skoldagen med lektioner! Och jag har omprov! HEMSKT! Min mattelärare är dum i huvudet. Hon fick mig att gnissla tänder och nästan bita av mig tungan idag. Ibland hatar jag lärare.
På fredag åker jag till Växjö, igen. Börjar bli expert på det här. Förhoppningsvis hinner jag träffa Alice en stund på fredag, önska god jul och allt det där tjaffset. Lördagen spenderas en stund med Folke, tror jag. Sen firar jag jul med Mårtensson släkten på kvällen. Trevligt. Åker hem på söndagen. På måndag ska jag och syster inhandla det sista julgrejerna och på tisdag vet jag faktiskt inte vad som händer? Jag ska träffa Johanna, that's all I know. Sen är det julafton! Firas med pappa, Anna, Mia, Emma, Richard, Klas, Majan (eller Maggan?), Håkan, Anna(#2), Stella och Ulla. Inte min släkt alltså. Sedan åker vi nog upp till Växjö helgen efter igen (HAHA, min fjärde helg på raken i fina Småland) och pappa tyckte att vi skulle hämta med oss Folke hem. Kanske ska höra med Folke först?
Det blir ett fint lov!

Inga kommentarer: