måndag 15 december 2008

NÄR-DU-LER-BLIR-DÖDEN-LÄTT-ETT-SKÄMT

Ingen tycker att skolan är kul idag och alla sitter och drygar. Jag är kissig och trött. Har fått några kickar tidigare idag, men de är för längesedan slut.
Vi har suttit och planerat vår tidning, Eugen fick damp och vi utökade våra idéer till något på en annan nivå, en annan dimension helt enkelt. Betty fick ett tiotal kondomer i en plastpåse, jag snodde en flaska julmust, Katta fick Henrik Berggrens telefonnummer, Daniela fick ett Yodiskt utseende och nu hör jag bara ljudet från CS. Herregud vad jag svamlar. Hade jag kunnat hade jag försökt fotografera.
Nej, jag önskar jag kunde säga att mina tankar var klara nu?
Helskumt, nu körde Viktor in ett finger i mitt hår. Öh?

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu får du lägga till mig och Katta ;)