lördag 20 december 2008

NOW-WE-ARE-GETTING-PUBLIC-SERVICE

Fan vad folk äter! Vi firar lillejul idag. Först förväntades det att man skulle käka frukost, vilket jag hoppade över. Sedan skulle vi hem till farmor och farfar, men där åt vi inget tack-och-lov. Sedan hit igen för att äta julbord klockan 2! Och fyfan vad folk äter. Jag går max 3 gånger, idag gick jag två. Jag åt 3 prinskorvar, 7 köttbullar, 4 spareribs (små revben) och två skivor skinka. Sen höll jag fan på att spricka. Men sjäääälvklart ska man FIKA efter 2 timmar igen?! Lussekatter, saffransskorpor, chokladpinnar, nötkakor, pepparkakor var bara några av kakorna. Och nu vill dom få i mig lutfisk, vilket jag stenvägrar. Menmen, har även fått julklappar idag! 2500 kronor rikare, lite smink, parfym, pjamas och lite annat. Sen på julafton får jag mer. Alltid trevligt med stor släkt!

Jag tycker fan att Urban Outfitters ska flytta ner till Malmö. Jag orkar inte dra över till Kphm varje gång jag ska dit. Men, vad gör man inte för kläder? Jag får tvinga med någon dit, Johanna får bli mitt offer, muhahaha. Nej fasen, nu ska jag in på ofcorsetis.com och även fortsätta dregla inne på urbanoutfitters.com. Det är inte lätt att heta Linn ibland inte. Och jag tror jag ska köpa en klänning som jag hoppas Gina Tricot rear nu, annars ska jag fan slå någon. Och jag längtar till torsdag. HIHI. Puss på er!

Inga kommentarer: