onsdag 10 december 2008

I-BET-YOU-LOOK-GOOD-ON-THE-DANCEFLOOR

Så typiskt. Idag var första dagen på några veckor som jag blev klar innan 08.50 (då jag måste gå till bussen) utan att behöva stressa, men självklart är det idag vi börjar senare och jag inte ska ta bussen förrän 09.20!
Idag ska jag i vilket fall som helst umgås med min kära kompis Johanna. Hon vill till polacken och köpa smink och de har ju bara öppet på onsdagar och helgen, så idag var utmärkt. Imorgon ska jag julklappshandla med pappa! Dock har jag just nu bara 500 kr att julklappshandla för, men jag ska försöka tjäna ihop med pengar nästa vecka så att jag kan handla mer. Jag glömmer ändå alltid något.
Har ont i magen och är fortfarnade svintrött. Idag har vi matte, textkommunikation, estetisk verksamhet och mentorstid. Jag måste skriva om mig själv i den där jäkla loggboken, men jag kommer inte på något! Jaja, nu ska jag fixa alla småsaker så att jag slipper irra runt som en bäver minuten innan jag ska gå. Puss

Inga kommentarer: