onsdag 3 december 2008

GLAD-PACK-ÄR-VI-ALLIHOPA-ALLIHOPA-ALLIHOPA!


Helgalen dag idag i skolan. Började med matteprov och det gick hur bra som helst, vilket fick mig på bra humör. Sedan chillade jag med en lussekatt och halvdansken Julia, Kajsa och Marielle. Det var trevligt! Sedan gick vi och käkade wienerkorv, fastän det inte var wienerkorv. Menmen, jag fick mig en kaffe och sedan hängde jag och Kajsa upp Julia i en pelare med gladpack! Skitkul faktiskt. Sedan hade vi redaktion, estetisk verksamhet och sen slutade vi. Och det snöar som aldrig förr! Hur mysigt som helst, vilken härlig dag, lalalala!

Uppdatering:
Glömde nästan bort att jag även blev medlem i MUF idag. Det var absolut inte med meningen. Det var killar från Procivitas som gick runt och varvade folk på skolan, och vi hade ingen aning om att de var från Moderaterna, så vi stod och snackade med en av dem och han framförde några ganska smarta åsikter och vi höll med. Då bad han oss skriva på ett papper och det gjorde vi såklart, vad skulle hända liksom? Men jag förstod vad jag hade gjort när jag fick ett sms med texten "Tack för att du ville bli medlem i MUF!" och ja, resten är ju historia nu..

Inga kommentarer: