onsdag 31 december 2008

DARLING-YOU-SHOULD-KNOW

Nyår. Vad gör man? Hittils har jag hunnit med ett bröllop, en fotografering och några turneringar i Mario Cart. Vi ska snart vidare till St Marcus Vinkällare i obekväma skor sedan hem och dansa till Slagsmålsklubben tills klockan slår 12.00 och jag får min nyårskyss (Folke har lovat) och sedan är det hela över. Hej 2009!
Snart kommer Johanna och jag ska väl väcka Folke eftersom han ligger och sover. Om en halvtimme kommer taxin och jag vet fortfarande inte vad jag ska ha för skor.
Ikväll skulle jag vilja bli våldsamt full så att jag slipper minnas hur 2008 slutade. Det jag vill ha kvar av 2008 tar jag med mig in i 2009, och jag kan säga att det inte är mycket.
Näfan, inga nyårslöften i år. Nu ska jag gå på toa och sedan trycka ner brösten i klänningen. Gott nytt år hoes&bros!

Inga kommentarer: