onsdag 10 december 2008

A-CERTAIN-ROMANCE

Nu har vi slutat och jag sitter och väntar på att få höra av från Johanna. Vill nite åka till Centralen och frysa röven av mig utan att vara säker på när hon kommer hit.
Funderar på att photoshopa lite och inte ha något liv, vilket jag ändå inte har. Målade lite på estet, blev faktiskt nöjd! Gillar inte estetisk verksamhet i vanliga fall, precis ALLA i klassen vill ha musik, men det har vi inte tillgång till på den här skolan, vilket är skitsynd. Så vi har bild.
Herregud vad jag längtar till julafton så att jag får min fjällräven väska! Hehe.
Fick även tillbaka får första "krönika" från TXKM idag. Jag fick i stort sätt MVG på min vilket gjorde mig SÅHÄR glad och Marielle SÅHÄR avundsjuk. Haha, fast hon funderar på att byta, vilket jag tycker är synd. Kommer sakna henne om hon byter!
Har förresten upptäckt att mina blogginlägg varit jätte osammanhängande de senaste dagarna. Fast jag orkar inte bättra mig just nu. Deal with it. Puss!

Inga kommentarer: